Годишният обзор на читателите на водещи немски автомобилни списания имат един ясен победител – Sonax! След като водещият доставчик на автокозметика в Германия спечели най-много фенове сред читателите на „Auto Bild“, „auto motor und sport“, „Motorsport aktuell“ и „Autozeitung“, сега и читателите на „Motor Klassik“ също гласуваха за марката с червеното лого.

„Изключително сме доволни от успехите си във всички анкети на читателите тази година,“ казва ръководителят на отдел маркетинг Франц Фишер – „Едно голямо „Благодаря“ на всички наши читатели на тези списания, както и на нашите клиенти, които оценяват високо продуктите на Sonax и се доверяват на топ качеството „Made in Germany“.

Това включва и ентусиасти и фенове на ретро автомобилите. Изключителният резултат през 2021 г.: Sonax е най-популярният и сред читателите на „Motor Klassik“.

 

Sonax е една от „най-добрите марки във всички класове“

Специалистът по автомобилни грижи се радва на особена популярност сред читателите на „Auto Bild“. 70,6% гласуваха за Sonax през 2021 г., така че производителят на автомобилни грижи от Нойбург за пореден път постигна отличието като една от „най-добрите марки във всички класове“ в категорията за автомобилни грижи (Брой 15/2021).

Анкетирането на читателите от „auto motor und sport“ постигнаха „петгодишен рекорд“: 58,9% са убедени, че Sonax е най-добрата марка в категорията „грижа за автомобила“, така че наградата „Най-добра марка“ се присъжда на компанията за шестнадесетият път (брой 07/21).

 

Sonax е „Най-добрата марка 2021“

В проучването, направено от списание „Auto Zeitung“, за да избере „Най-добрите марки 2021“, компанията от Нойбург печели „Злато“ за своите продукти за грижа за автомобила. Това означава, че шофьорите отново оценяват марката по-високо от останалите производители в тази категория.

Водещата роля на Sonax в проучването на читателите, проведено от „Motorsport Aktuell“ през 2021 г., също е значителна: като настоящ партньор на много топ отбори в международния автомобилен спорт - е любимата марка в автомобилните състезания за 62,3% от своите читатели. Немският производител на автокозметика се радва и на най-високото уважение в света на мотоциклетните състезания, печелейки наградата „Най-добра марка“.