Formula 1 и LIQUI MOLY продължават партньорството си в нов многогодишен договор.

Германският производител на моторни масла подписа многогодишен договор и продължи партньорството си с Formula 1® до края на 2026 г.

Една вече добре установена картина в света на моторните спортове: логото на LIQUI MOLY върху билбордите и табелите на състезателните писти на Формула 1. Чрез новия договор, дългогодишната компания за моторни масла, добавки и автокозметика ще продължи да бъде „Официален партньор” на най-гледаното автомобилно състезание в света до 2026 г. включително.

LIQUI MOLY е „Официален партньор“ на популярните състезателни серии от 2019 г. Като такъв, LIQUI MOLY ще продължи да заема специално място край пистата на избрани състезателни събития, физически и виртуално. Освен това, компанията ще има възможността да надгради и развие разрастващата си бизнес мрежа, като организира специални изживявания за свои клиенти покрай състезателните уикенди.

Управляващият директор на LIQUI MOLY - Гюнтер Хиермайер коментира удължаването на договора със следните думи: „С постоянно нови подходи и иновации, но също така и нови рекорди на зрителите, Формула 1 продължава да доказва, че е флагманът в моторните спортове. Ние също имаме този стремеж за нашия бизнес. Ето защо, беше естествено да оставим две толкова силни марки да продължат да работят рамо до рамо.“

За популярния производител на масла и добавки „премиер класът“ е вече утвърдено спонсорство. Компанията с дългогодишна традиция отдавна може да се похвали с това, че е рекламирала върху задното крило на автомобили Mercedes-Sauber, преди около тридесет години. През 2002 г., базираната в Улм компания, се присъединява към отбора Jordan-Honda като спонсор.

Питър Бауман, маркетинг директор на LIQUI MOLY, коментира подписването на договора в Бахрейн, като каза: „Медийният обхват на Формула 1 далеч надхвърля класическите канали. Състезателната поредица се основава на несравним и глобален 360-градусов маркетинг. Това, което обединява нашите две марки, е постоянната воля да вдъхновяваме възможно най-много хора по света с нашия продукт. Ето защо съм особено доволен от това удължаване на договора.“

Джони Хауърт, директор за търговски партньорства на Формула 1, добави: „Тази нова многогодишна сделка е кулминацията на години силно сътрудничество между двама дългогодишни партньори. Очакваме с нетърпение да интегрираме LIQUI MOLY в специалното изживяване на феновете на F1 и да продължим мисията си да създаваме най-великия спортен и развлекателен спектакъл в света за нашите фенове.”

„Популярността на Формула 1 все още расте стабилно. Точно затова много добър сигнал е това, че можем да продължим да представяме това първокласно спонсорство на нашите клиенти и партньори. Това ще доведе до още по-голям обхват и оптимизирани основи за добър бизнес“, обясни управляващият директор на LIQUI MOLY Гюнтер Хиермайер.

LIQUI MOLY също така рекламира в MotoGP, работи като ексклузивен партньор за смазочни материали на Световния шампионат по мотокрос, рекламира на Световния шампионат по хандбал през януари и на безброй зимни спортни събития.

Относно Формула 1®

Състезанията Формула 1® започват през 1950 г. и са най-престижните моторни състезания в света, както и най-популярните годишни спортни серии в света. Formula One World Championship Limited е част от Formula 1® и притежава изключителните търговски права върху FIA Formula One World Championship™. Formula 1® е дъщерно дружество на Liberty Media Corporation (NASDAQ: LSXMA, LSXMB, LSXMK, BATRA, BATRK, FWONA, FWONK), причислено към запасите за проследяване на Formula One Group. Логото на F1, логото на F1 FORMULA 1, FORMULA 1, F1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX, PADDOCK CLUB и свързаните марки са търговски марки на Formula One Licensing BV, компания от Формула 1. Всички права запазени.