Масло синтетична технология TОР TЕC TRUCK 4050 10W40
|

Описание
Моторно масло със синтетична технология, с ниско триене в комбинация с най-новите добавки. Специално проектиран за най-новите норми за стандартни емисии. Осигурява изключителна защита срещу износване и осигурява оптимална чистота на двигателя. Дори при критични работни условия той осигурява оптимално налягане на маслото и стабилен смазващ слой. Позволява по-дълги интервали за смяна на маслото. Намалява разхода на масло. Превишава дори най-високите изисквания на теста на известни производители на превозни средства. Осигурява надеждна работа и увеличава експлоатационния живот на филтъра за твърди частици (DPF).
Свойства
- изключителни детергентни и диспергиращи свойства
- висока износоустойчивост
- предотвратява "полиране на отвора"
- изключителна здравина на масления слой
- отлична устойчивост на стареене
- широк работен температурен диапазон
- без утайки
- отлично поведение при студен старт
- обратно съвместим
- поддържа охладителя на нагнетателния въздух изключително чист
Области на приложение
Специално проектиран за дизелови двигатели с високо натоварване на търговски превозни средства в съответствие с нормите за емисии Euro IV, Euro V и Euro VI със система за третиране на отработили газове и филтър за частици от сажди (DPF / CRT). Той е обратно съвместим и понякога може да се използва и в по-стари търговски превозни средства в съответствие със стандартите за емисии Euro II и Euro III, когато се смесва.
Приложение
Обърнете внимание на инструкциите за експлоатация на търговските превозни средства и двигатели. Препоръки за употреба само за дизелови двигатели.
Опаковка | 60 л. |
---|---|
Тип масло | Синтетична технология |
Вискозитет | 10W40 |
Одобрения ACEA | E7 |
Одобрения API | CI-4 |
Одобрения API | ACEA E6 ACEA E7 ACEA E9 Deutz DQC IV-10 LA Mack EO-N MAN M 3477 MB-Freigabe 228.51 Renault Trucks RGD Renault Trucks RLD-2 Renault Trucks RXD Volvo CNG Volvo VDS-3 |
LIQUI MOLY препоръчва за | Caterpillar ECF-1-a Cummins CES 20076 Cummins CES 20077 DAF HP2 Deutz DQC III-10 LA JASO DH-2 Mack EO-M Plus MAN M 3271-1 MB 226.9 MTU Typ 3.1 |