LIQUI MOLY има лоялна база от фенове. На въпрос „Коя за тях е най-популярната марка за масла и добавки“, читателите на немското автомобилно списание "Auto Zeitung" гласуваха за германския производител на смазочни материали.

Топ марка 2021 и единадесета поредна титла

Влизайки в състезанието като най-популярната марка масла и добавки от миналата година, LIQUI MOLY отново изпревари останалите конкуренти тази година в гласуването на читателите на "Auto Zeitung". Изкуството да започнеш и завършиш състезание на първа позиция е известно в състезанията като победа от начало до край.

"Това изисква здрави нерви, дисциплина, умения и много боен дух. Доказваме, че разполагаме с това, което отнема година след година, дори при най-трудните условия, както показаха последните месеци", казва управляващият директор Ернст Прост. Във Формула 1 разликата между добрите и лошите пилоти е способността да се състезавате при постоянно високо ниво на производителност. Същото се отнася и за производителите на смазочни материали. От десетилетия насам LIQUI MOLY предлага най-високото качество, произведено в Германия.

Ернст Прост вижда още един паралел с автомобилния спорт: пилотът може да бъде толкова талантлив и амбициозен, колкото е възможно, но ако отборът зад него дава само средно представяне, шансовете за победа значително падат. "Успехът никога не е провокиран само от един изпълнител. Успешни сме само защото заедно даваме всичко от себе си в LIQUI MOLY."

Работата в екип е от съществено значение в изключителни ситуации като настоящата пандемия. "Размерът на нашата компания и нашите приятелски и полезни взаимоотношения помежду ни дават възможност да се адаптираме към съответната ситуация за нула време." Това се демонстрира от всеобхватните мерки, които взехме в самото начало на кризата. Например преминахме към работа от вкъщи в рамките на един ден във всички възможни области - и на практика премина без проблеми.

Социална отговорност

Освен това LIQUI MOLY е преди всичко социално отговорно предприятие. Например, всеки служител получава паричен бонус за COVID19, управляващият директор се отказа от заплатата си. Компанията направи крачка напред чрез благотворителна кампания, в която успешно бяха дарени продукти от над 5,5 милиона евро за пожарни бригади, болници, спасителни служби, асоциации „хранене на колела“, хранителни банки , услуги за мобилни грижи, както и организации за оказване на първа помощ и много други организации с нестопанска цел.

В същото време компанията удвои рекламния си бюджет. В спорта се взе решение в кратки срокове да спонсорира световноизвестното ски състезание Hahnenkamm в Кицбюел, Световното първенство по хандбал за мъже в Египет и Европейското първенство по лека атлетика в Полша. LIQUI MOLY също ще стане името на състезанието MotoGP в Германия. "Противно на тенденцията, успяхме да увеличим публичността си още повече. Ясен знак за нашите партньори и за нашите клиенти: Можете да разчитате на LIQUI MOLY. Със сигурност убеди един или повече читатели на списание Auto Zeitung да отбележат кутия до LIQUI MOLY ", казва управляващият директор.