LIQUI MOLY отново е лидер в Германия при моторните масла

Читателите на трите водещи автомобилни списания в Германия Auto Bild, auto motor und sport и Auto Zeitung посочиха LIQUI MOLY като най-добрата марка за моторни масла. Този приказен успех за пореден път подчерта предимствата на марката в сравнение с гигантите в индустрията. Читателите на изданията посочиха LIQUI MOLY като лидер в категория „Смазки”. Така брандът защити първото си място в сърцата на читателите на Auto Bild и auto motor und sport, след като постигана същият успех и през миналата година. В Auto Bild анкета за тази категория се прави за пръв път и е страхотно, че LIQUI MOLY е победител в нея.

LIQUI MOLY е лидер сред всички маркови смазочни материали за трети път. Най-изразителна е победата анкетата на Auto Bild Magazine (брой 10/2012 от 9 март, 2012 г.). 71% от отговорилите на въпроса „Коя марка произвежда най-добрите смазочни материали за автомобили?“, са посочили LIQUI MOLY. На второ място е марката Castrol, която е получила с около 20% по-малко гласове. В проучването, което показва най-добрите автомобилни производители и доставчици в Германия, са взели участие повече от 80 000 читатели на Auto Bild.

 

По принцип винаги е по-трудно да се защити една спечелена вече титла, отколкото да се спечели за пръв път. Но германския производител на смазочни материали успя да запази лидерството си в сектора си. За пореден път LIQUI MOLY достигна върха в анкетата за най-добрата марка в категория „Смазки“ на изданието auto motor und sport (брой 7/2023 от 8 март 2012 г.). Същото бе и положението и в проучването за най-добрата марка 2011 в Auto Zeitung (брой 6/2012 от 29 февруари 2012), където LIQUI MOLY получи мнозинство от гласовете. Читателите са били помолени да посочат марки, с които те са изпробвали. В категорията на „смазочни материали“ LIQUI MOLY е най-често срещаният отговор, а в областта на “ Продукти за грижа за автомобила“, компанията е втора, веднага след Sonax. На въпроса „Продукти на кои компания предпочитате да използвате?“ зададен на читателите на auto motor und sport, 57,3% от тях са посочили LIQUI MOLY, което прави компанията най-добрата марка през 2012 г. в категория „Смазки“. Този резултат е с 9% по-висок, в сравнение с 2011 г. Основните конкуренти на бранда – Castrol и Mobil, са съответно втори и трети. В анкетата са участвали повече от 90 000 читатели.

„Читателите на трите най-големи германски автомобилни списания ясно посочиха, че нашата марка е предпочитана от тях. Това е най-добрата награда за работата ни, заяви Ернст Прост, изпълнителен директор на LIQUI MOLY. Отличното качество и разнообразие на продуктите ни, със сигурност са в основата на тройния ни успех. Друг решаващ фактор са нашите рекламни кампании и цялостното ни присъствие в медиите „, добави той. Бизнесменът подчерта, че роля е изиграло и мястото на производството на продуктите – Германия. Той уточни, че кампанията ще се стреми да постигне същият успех и през следващата година

 

« назад